Alla vill vara som Mika

Nu är det inne att vara bitter och elak! Inte ens en vecka har gått sedan jag berättade om mina planer på att brodera bittra budskap på kuddar, och nu gör Expressen en specialartikel om fenomenet på hemsidan. Lite kul tycker jag, att fler har upptäckt det roliga med att vara elak, men jag vet inte hur glad jag är över det hela innerst inne. Det är trots allt roligt att vara ensam med någonting. Nu ska ALLA hålla på att brodera och vara elaka helt plötsligt. Betyder det att det inte är coolt längre?

Svar: NEJ! Det är visst coolt. Fortfarande. And here's why:

  


Läs hela artikeln på http://www.expressen.se/Nyheter/1.1225306/kors-vilka-stygn , men glöm inte var du läste det först! Daym I'm good ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0