Be proud!

Nej men FY på mig! Det har tagit mig en hel vecka att få upp bilderna från prideparaden, jag är en dålig, dålig människa och SKÄMS! :-) Men, men.. Bättre sent än aldrig!  Vi hade så roligt trots ösregnet. Det var min första prideparad men definitivt inte den sista. Jag älskar gaykulturen och tycker att världen vore en mycket bättre plats om folk i allmänhet var lite mer "queera" av sig. SJÄLVKLART åkte vi på det snyggaste flaket, Hollywoodflaket, och alla var så grymt snygga. Särskilt Victor. Fan vad snygg han var! ;) 

Efteråt sammanstrålade jag med flickorna, Dea, Anja och Kristina och vi drog alla hem till Anja med takeaway McDonaldskäk. Dyngsura och sjukt trötta. Vi somnade i varsin fåtölj allihop. Jag skulle jobba dagen efter så mer firande blev det tyvärr inte för min del. Men flickorna gick ut och jag hoppas att de hade roligt! :)



  Bästa flaket! Visst är han snygg? ;)
 "Miss Gay Sweden" Joy, Carolina och jag En pridepuss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0