Trasig fot och självförverkligande

Dagen har varit totalt värdelös. Har inte kunnat röra mig på grund av den jävla foten. Har sovit i brist på annat att göra. Kollat på gamla klipp med Ali G och Borat på youtube. Foten är egentligen värre nu, hälen är möjligtvis något bättre men på grund av att jag gick runt på jobbet igår och stödde mig enbart på trampdynan (gick alltså runt och såg CP skadad ut) har liksom hela vristen svullnat upp och gör ont som fan. Är lite orolig för hur det ska gå på jobbet imorgon men jag klarar helt enkelt inte av en dag till hemma. Jag bara vägrar.

Nu har jag fräshat upp mig. Gjort en svidande men skön ansiktsbehandling. Smörjer in mig med brun utan sol för att slippa se ut som greve Draculas albinosyster. Inte så attraktivt. Ska aldrig, aldrig mer sunka ner mig igen. I höst ska jag vara het. Förverkliga mig själv. Men framförallt, jag ska lyckas vara singel fram tills november. Ni förstår, jag har en tendens att bli förälskad varje oktober då jag är singel. Varje singel- oktober, sedan jag var tretton, fjorton. Nu är det slut med det. Jag orkar inte. Män är idioter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0