Frid

Idag har jag klippt mig! Ingenting drastiskt, bara klippt bort det slitna. Och nej, det var faktiskt inte på grund av bloggannonserna (även om jag erkänner att de gav mig en viss känsla av "thats IT jag pallar inte mer kluvna hårtoppar!". Hur som helst, nu är det gjort. Äntligen.

Nu är jag ute på landet igen. Den fridfulla tystnaden lugnar mina stormiga känslor. Helar min själ. Imorgon fyller min mor år och jag bakar för fullt inför släktens besök vid lunchtid imorgon. Det blir en chokladtårta och en klassisk gräddtårta (som Slampa-tårtan, fast med hallonsylt, självklart gjord på färska bär!).    

Jag har ytterligare en ledig helg och jag behöver det mer än någonsin. Den friska luften gör mig gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0