Hennes feta ego

http://www.aftonbladet.se/webbtv/livsstil/wendela/article3538257.ab

Återigen, HUR kan man göra någonting sådant i en värld där människor svälter till döds varje dag. Det är så otroligt egoistiskt att jag blir mörkrädd. Denna kvinna VILL gå upp till 450 kilo bara för att hon vill vara unik, medan andra människor får vara glada åt en dl ris varje dag. Hennes man uppmuntrar detta för att han tänder sexuellt på extremt överviktiga kvinnor. Jag blir så otroligt äcklad av att det finns människor som har råd att äta upp sig flera hundra kilo "på skoj" på grund av en FETISH när så många inte har mat för dagen. Det är så förbannat etiskt fel. Någonting är seriöst åt helvete med världen. Visst, bli hur extremt feta ni vill, se om jag bryr mig, men gör det först när INGEN längre behöver dö av hunger. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0