And they lived happily ever after

Så lång tid har gått sedan mitt senaste inlägg. Några karlar, några avslut, en livskris och många tårar senare bestämde jag mig slutligen för att nog fick vara nog. Och plötsligt fanns han bara där. Min PT dessutom, vilken klichée! Plötsligt var allt bara så självklart. Vi flyttade ihop och resten är historia. Han är mitt liv och mitt allt. My knight in shining armour. Slutar sagan här?

Jag vet inte. Sanningen är att inga relationer är enkla. Särskilt inte om jag är inblandad. Men denna gång har jag så mycket att förlora. Denna gång ska jag verkligen ge allt. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Jag är jobbig, nojig och ständigt osäker på hans känslor. Det går över. Det går över när jag lär mig tycka om mig själv igen. Inse att det är min tur att må bra nu. Att jag trots allt förtjänar honom. Jag älskar honom verkligen. Jag trodde aldrig mer jag skulle säga det om någon, och verkligen mena det.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är så himla glad för din skull, för ER skull!!! :D Visst är det underbart när man träffar rätt?! Det känns så annorlunda. pussa på

2009-08-17 @ 11:42:01
URL: http://melondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0