Lägesrapport: februari

Kropp och kost:
2ggr i veckan med PT. vem fan hade hajat att jag tar 80kg i knäböj? bara sådär.. min PT säger att jag aldrig kommer se ut som Beyoncé om jag inte sköter kosten. läs: äter. så jag äter. och äter..

Vänner:
en weekend i gbg med Hasse var precis vad jag behövde. er andra saknar jag hela tiden. och har dåligt samvete för att jag är världens sämsta kompis. fy fan vad jag är usel.

Jobb:
jag jobbar, och jobbar, och jobbar lite till.
 
Hemlisar:
helt plötsligt- ketchupeffekten! allt på en gång. hookade en svennesnubbe, första på typ fem år. och fem år till lär det dröja innan nästa gång. en som ringer. en jag då och då orkar svara när han ringer. en jag inte orkar med. en som kanske, kanske kan vara den rätta. då snackar vi snubbarna.

Nytt:
klippt lugg. naglarna är trash numera (ont om tid). får utslag av min fejksolsprej, men hey, fortfarande bättre än cancer! har hittat tillbaka till min grej för brun/guld/bronziga ögonskuggor. synd att jag aldrig lärde mig sota ordentligt.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0