Diskriminerad

Har inte blivit mördad än. Å andra siden har jag inte vågat gå ut och ropa på katten än. Sitter och kollar på youtubeklipp från mina favorit-Disneyfilmer och är förbannad. Varför är alltid de elaka och onda i sagor dåliga på att sjunga? Jag tänker främst på kvinnorna här. De onda kvinnorna är alltid fula och sjunger falskt. Jag, som förmodligen har en av de sämsta sångrösterna i modern tid, känner mig faktiskt jäkligt diskriminerad. Ärligt talat, de pekar ju ut sådana som jag som "onda". Jag känner mig inte särskilt ond. Varför kan inte jag vara en Disneyprinsessa trots att jag är totalt tondöv?
 
Dessutom får könsrollsstereotyperna mig att vilja raka av mig håret, pierca mig i läppen, skaffa flickvän och börja plugga genusvetenskap i ren ilska. Eh, typ. Jag vill inte ens vara en Disneyprinsessa längre, Disneyfilmer är jävla idioti. Och ändå alldeles alldeles underbara.. Shit kan någon komma och hjälpa mig, jag är indoktrinerad!!!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0