Uppdateringar

Mina oregelbundna uppdateringar beror på att jag ännu inte har internet hemma. Försöker byta bredband från Telia till Com Hem i samband med flytten och det visade sig vara lättare sagt än gjort. Uppdaterar hemma hos mina föräldrar just nu.

Jag har även varit sjukt osocial den senaste tiden. Detta är totalt oacceptabelt och jag har svurit att börja umgås med människor igen, nu omedelbart. Jag har officiellt slutat sitta hemma och tycka synd om mig själv. Vidare har jag, hör och häpna alla som känt mig en längre tid,  SLUTAT VÄNTA PÅ "PRINSEN". Sedan jag var en liten linblond skitunge har jag av någon anledning haft för mig att jag ska träffa Prinsen, min alldeles egna Prince Charming som jag ska leva lycklig i alla mina dagar med.

Jag har tvingat mig själv att inse att sagoprinsarna slutade tillverkas någon gång på 1300-talet och att detta faktiskt är 2008. Inte nog med att det inte FINNS några prinsar kvar, vi behöver dem inte längre. Idag finns Mr Rabbit, pepparsprejen och spermabanker. Vem behöver idag en man för att tillfredsställa, beskydda eller befrukta sig? Förhållanden kanske rent av har spelat ut sin roll fullständigt, vad vet jag? Lyckas vi dessutom få en jämställd arbetsmarknad och få upp "kvinnolönerna" behöver vi inte längre mannen som försörjer oss. Visst vill jag ha en relation, men jag tänker inte låta mitt liv gå upp i rök i ständig väntan på någon som kanske inte existerar. Jag lever dessutom i total celibat sedan eeeevigheter och mår utmärkt med det. Sådetså!

Andra saker att njuta av istället:

*Hasses bittra humor
*Dulce Leche glass
*Monty Python kvällar med Malin
*gammal klassisk blues/jazzmusik
*goda middagar med vänner
*läsa långa tunga böcker om politik och känna sig intellektuell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0