Ut och skriva

Idag vill jag ut och skriva. Springa. Springa. Jag menade faktiskt springa. Men jag tänker inte sudda ut min felskrivning, den säger nämligen väldigt mycket om hur jag fungerar just nu. Vad jag tänker på, medvetet, undermedvetet. Vad jag gör, och vill göra, hela tiden. Min poäng skulle faktiskt vara att jag vill ut och springa, men just nu kommer jag inte upp ur stolen. Jag tänker sitta inomhus, se ut som hejkomochhjälpmig i håret i min sunkiga morgonrock med min kopp kaffe och skriva och bli fet. Mwahahahahaaa!!!

Inte vara anträffbar. Stänga av mobilhelvetet, för jag är LEDIG. Lyssna till min inre röst som säger att jag är en blivande författare, ensam, svår och bitter. Jag älskar det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0