Prince Charming- hittelön!

Jag kommer som sagt inte leta efter Prince Charming längre, men skulle du råka stöta på denna man så kan du ju förresten höra av dig till mig.. Hittelön! 

Personlighet:
social och trevlig, godhjärtad, ärlig, intelligent, politiskt engagerad, intresserad av samhällsfrågor och tycker om att diskutera mycket, trogen, omtänksam, barnkär, fördomsfri och öppensinnad, manlig, kärleksfull, rökfri/drogfri, måttlig med alkohol, självsäker, har sjuk humor, gillar katter, tycker om att resa, tycker om samma musik som jag, är inte rädd för komplicerade kvinnor (läs: mig)

Utseende:
attraktiv, lång, vältränad, korthårig/rakat huvud, välvårdad, välklädd, har skägg, har örhängen, snälla ögon. han rider omkring på en enhörning och har en skinande rustning och ett långt blänkande svärd.

 not him

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0