Independent woman på mitt eget sätt

Imorse bar jag hem jättetunga matkassar alldeles själv. Fan vad stark jag är! ;-)

Nu står jag hemma och bakar lax- och skaldjurspaj efter eget recept (hittar bara på något, får se om det blir bra) och gör pastasallad till vår picknick. Snart ska vi sitta i parken och njuta av vårsolen (med skyhög solskyddsfaktor förstås). Oj, nu ringer Malin tror jag, hon är den enda som ringer på mitt hemnummer typ..

Nähäpp, någon undrade om de kommit till Teknikmagasinet (!). Det är inte första gången, måste ha liknande nummer. Ska säga upp min jävla hemtelefon, är ändå aldrig hemma och de enda som ringer är telefonförsäljare och folk som ringer fel. Alla andra ringer ju till mobilen. 

Nu ska jag fortsätta baka. Vi ses och hörs senare!  


Kommentarer
Postat av: Sandra

tack för en trevlig picknick :) pussa

2008-05-11 @ 17:03:36
URL: http://melondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0