Humor

Drömmer du om att vara bootylicious som Beyoncé? Nu Kan din dröm bli verklighet med nya push-up trosan "Double O", som förutom att lyfta rumpan även lovar att platta till magen! Såhär sexig kommer du se ut:
 
 Mwahahahahahaha!!

Är det bara jag som garvar läppen av mig? Det är bara så roligt, vi lever i ett samhälle där allt ska lyftas, vadderas, plattas och slätas ut utav bara helvete och vi gör precis allt för att korrigera våra komplexområden, allt utom det självklara. Ut och kuta kvinna!! Gör utfall med rotation med viktplatta så lyfter och formar du även den plattaste och hängigaste bakdelen, jag lovar. Hur långt får vi gå i vår lättja? De allra flesta har ju faktiskt förmågan att göra det bästa av det de har.

Annars kan vi ju bara försöka ha en skön inställning. Kroppen kanske inte är perfekt men visst, väljer karlarna att kolla på ens fel och brister så fine, annars finns det ju roligare saker att titta på, eller hur? Jag lovar att de hellre vill ha en brud med hängröv, en en brud med hängröv i freaky push-up trosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0