Elektrikern

Snart bär det av till IKEA igen. Missar Uppsala Reggaefestival, som jag sett fram emot hela året reggaetjej som jag är, pga flytten men det kan inte hjälpas. Fast visst är jag ledsen för det. Jätteledsen. Tröstar mig med att det ändå är så dåligt väder. Snart kommer mamma, pappa och Carolina och ska hämta upp mig. Fan vilket järngäng de är! Är så glad att jag har dem!

Igår hade jag en sjukt snygg elektriker hemma och skulle ta bort en gammal tvättmaskin som lämnats kvar i lägenheten. Han lät inte särskilt het på telefon men jäklar vilken karl. Snygga hantverkare är ju liksom någonting man ofta hört talas om men sällan stöter på i verkliga livet så att säga. Det var en positiv överraskning! Självklart vågade jag knappt säga hej. Typiskt mig. Funderar dock på att "råka" orsaka någon mer omfattande skada på någonting elektriskt.. Hm..
 
Sedan måste jag bara säga en sak. IKEA rockar. Det finns nästan ingenting i hela världen som är bättre än IKEA. Det finns ingenting som inte IKEA kan fixa, de har så smarta lösningar för allt. IKEA är min nya religion. Idag ska jag vara en extremtuff tjej som lägger golv, sågar, spikar, målar, lufter tunga grejer och tapetserar alldeles själv utan hjälp av någon man. Tjejer kan själva! HAH! ;) Särskilt när man har Carolina som pysslar med army fitness på fritiden (www.armyfitness.se). Där snackar vi muskler som heter duga! 

Vi hörs senare ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0