Fredag kväll och natt

Filmen var underbar, det är allt jag har att säga. Förutom att män är idioter och att de tamejfan aldrig upphör att förvåna. Se filmen, så förstår ni. Alla flickorna var så vackra ikväll. Krogen var dock en besvikelse, jag gick hem tidigt.

Jag upplever alltid samma sak. Helt vanliga män kommer fram och pratar med mig men jag känner mig mest av allt bara uttråkad och oattraherad. Jag försöker, försöker verkligen att ge de vanliga lite "oväntade" killarna en chans, men det går inte. Försöker att se bortom utsidan. Bortse från faktumet att de flesta av dem är något för berusade. Något för unga eller något för gamla. Någonting inom mig säger bara NEJ. Att jag väntar på någon annan. Någon speciell. Ingen är någonsin söt, ingen är någonsin min typ, jag befinner mig helt enkelt på fel ställen. Hela tiden. För att jag ska bli intresserad måste han se ut på ett visst sätt, klä sig på ett visst sätt och föra sig på ett visst sätt. Helst av allt vara intelligent strax under gränsen till odräglig.

Jag kan då och då känna mig på bra humör, känna mig lite flirtig. Men att träffa någon på krogen sådär känns uteslutet. Han finns, men befinner sig någon annanstans. Han är omöjlig. Ouppnåelig. Som alltid och det vet jag redan nu. Jag kommer att få problem men mitt största problem av alla kommer ändå vara att jag aldrig, aldrig någonsin, kommer kunna hitta någon med lika starka känslor som jag har. Ingen annan människa kan älska som jag kan. Det låter kanske som en märklig sak att säga men så tror och känner jag.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0