"Vakna Mika, McCain vann!"

Jag är glad. Sådär ettrigt jobbigt glad. Det vet de (typ 3-4 pers) som varit inne på msn såhär dags. Jag är på partyhumör och ingenting kan stoppa mig! Tjohooo!


Sov över hos mina föräldrar i natt, försökte följa valet från början men somnade framför tv:n. Ett tag ledde McCain, ett tag ledde Obama. Väcktes tidigt, tidigt av min mor som hittade mig på soffan. "Vakna, McCain vann!" , jag slog upp ögonen och stirrade uppgivet på henne i en sekund innan hon sa "Nej Mika, jag ville bara att du skulle vakna". Det tog två sekunder för mig att inse att de pratade om President Obama på tv:n. Älskar min mors härliga humor så tidigt på morgonen.

 bild från expressen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0