Var är alla reggaefans?

I helgen fick jag reda på att Tanya Stephens spelade i Stockholm. Något som jag totalt hade lyckats missa. Desperat inser jag att jag inte hade någon att gå dit med. Har lite svårt att övertala mina vänner att med sjukt kort varsel gå och se en artist en sen söndagkväll, och betala runt 300 spänn, vilket man förstår då de flesta av mina vänner bara känner till Tanya Stephens som "den där jamaicanska tjejen Mika tjatar om hela tiden". Jag får hoppas att jag är ute i mer god tid nästa gång. Eller att Danne är hemma, min bästa killkompis och enda reggaefanet jag känner om man bortser från gamla ex. Jag hade kanske dessutom kunnat följa med honom och se något av hans blues-snubbar.. Om någon av dem fortfarande lever.. 

Hur som helst, hur hittar man reggaefans? Hur lär man känna dem och hur känner man igen dem? Tanya- fans därute, snälla hör av er! Jag vill aldrig någonsin missa Tanya Stephens igen, hon är helt fantastisk och helt klart min favoritartist någonsin. Respekt till den här kvinnan!
 
 Bild från omslaget till albumet "Rebelution" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0