I mina mardrömmar just nu:

* Lågkonjunkturen- hela världens ekonomi verkar falla samman, bit för bit. Läget blir mer och mer instabilt och det gör mig livrädd.

* FRA-lagen. Någonting att ta i beaktande vid nästa riksdagsval. Jag röstar på vilken idiot som helst, bara lagen rivs upp.

* Den 4:e november. Det amerikanska valet kommer att spela en avgörande roll för framtiden inte bara i USA, utan i hela världen. John McCain och republikanerna ger mig rysningar. Hur mycket har inte Bush hunnit ställa till med under sina år som "president"? Eländet måste få ett slut. Att Barack Obama blir USA:s nästa president ligger i hela världens intresse. Vi behöver Obama, av så många skäl. 

the bad guy-->  <--the good guy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0