Perversa gubbjävlar

http://www.hannareuterwall.se/?p=298

Läser hur ovan nämnda bloggerska åker tunnelbana en helt vanlig dag i rusningstrafik då, hör och häpna, en man börjar runka mot henne och detta märker hon då han "ejakulerar" på hennes ben och sedan flyr han platsen. Jag hör, men jag häpnar inte. Detta är manligt beteende. Drar mig till minnes då jag och bästisen Agnes/Hasse var 15 bast och åkte tunnelbana. En äcklig alkisman börjar komma fram till oss och tafsa och snacka om vidriga saker han ska göra med oss, detta händer i en fullsatt tunnelbanevagn och vuxna människor i våra föräldrars ålder stirrar på det som sker som om sexuellt ofredande av tonårstjejer vore en jävla dokusåpa. Han var förmodligen påtänd och man är faktiskt inte så kaxig då man aldrig vet hur sådana personer reagerar om man börjar käfta med dem. En civilklädd polis som sitter långt bak i vagnen kommer till undsättning efter en stund men människorna runt omkring stirrade bara fortfarande.

Eller kanske ska jag ta upp den där gången då jag jobbade i en butik i Kista. Det var under julrean och jag skulle upp snortidigt och satte mig på en tidig buss. Jag var ensam i bussen när en kille kliver på. Han sätter sig på ett av sätena på andra sidan mittgången från där jag sitter. Jag tittar ut genom fönstret och bryr mig först inte om honom men hör sedan att han börjar stöna lågt. Jag vänder mig emot honom, han har byxorna uppknäppta, stirrar på mig och runkar. Automatiskt springer jag därifrån och sätter mig längst bort i bussen. Sätter mig ner och hajar inte riktigt vad som hände förrän jag klev av. Först då sjukner det in, vad han faktiskt gjorde. VARFÖR gör man sådant? Jag blev nog lite chockad.

Då har jag ändå räknat bort den gången jag åkte på en "lantisbuss" mitt i natten då det kommer på ett gäng fulla ungdomar som sitter längst bak i bussen, skriker och dricker bärs. Jag vänder mig emot dem, trött och irriterad över deras högljudda skrik och då ser jag plötsligt att en av killarna sitter med brallorna nere och liksom "vickar" på den minimala penisen med ena handen. Jag blir så troligt äcklad. Återigen frågar jag mig själv, VARFÖR? 

Har ni NÅGONSIN hört talas om kvinnor som onanerar offentligt eller går runt och "sniglar" på folk och saker? Hur kommer det sig att bara män gör detta? Det är tamejfan något vajsing på den där Y-kromosomen. Eller det kanske bara handlar om att vi lär småpojkar att det är okej att gå runt och dra i snoppen hela tiden, att det är okej att rätta till kuken offentligt, medan vi lär flickorna att allt som har med deras könsorgan att göra är fult och skamligt. Anser män att det är okej att visa kuken och ofreda tjejer i kollektivtrafiken hur som helst? Vad skulle hända om vi kvinnor började göra något motsvarande? Detta kanske rör sig om sjuka individer, men varför agerar inte kvinnor på detta sätt? När kvinnor blir sjuka i huvudet, yttrar det sig annorlunda? 

Hur som helst, det spelar ingen roll. Jag hajar ändå inte. Men SLUTA! Sluta, vi vill inte se era äckliga små kukar. Sluta ofreda oss i kollekrivtrafiken era perversa gubbjävlar. Jag hatar er. Ni får mig att vilja käka körsbär i resten av mitt liv i ren avsky för ert släkte.  

 

Kommentarer
Postat av: mathias

Eller så var det för att dem var fulla, har du tänkt på det lilla kära du?

2008-09-11 @ 03:09:27
Postat av: Mika

det är fullt möjligt att det är precis som du säger Mathias, givetvis hart jag tänkt på det. ändå är det intressant att man aldrig hör talas om fulla kvinnor som beter sig på detta motbjudande sätt.. i wonder whyyy...

2008-09-11 @ 03:38:44
URL: http://themarilyngirl.blogg.se/
Postat av: Dea

Uh vilka äckel det finns! Fast du verkar ha haft riktig otur! Jag har ALDRIG råkat ut för nåt sånt här, och jag har ändå vistats en hel del i kollektivtrafiken i mitt liv.

2008-09-11 @ 10:08:48
Postat av: Patte

Är du helt dum i skallen eller? eller bor du i något jävla äckel ställe där alla sitter o runkar på tunnelbanan? har aldrig hört om något liknande de är la ni som är så tröga o går nära alkisar som inte vet va dom gör eller psykiskt störda människor. du kan inte dra alla killar över 1 kant, + de finns nog någon tjej som har gjort något sådant MEn vem fan orkar lägga energi på att skriva ner de? hur många tjejer som helst visar ju fan fittan osv på fester osv ska man blogga om sådant eller? mvh Patrick

2008-09-11 @ 10:59:00
Postat av: Mika

självklart Patte. natuuurligtvis ligger problemet hos mig, om jag blir sexuellt ofredad är det för att JAG "går nära alkisar och är dum i huvudet". intressant inställning. din jävla idiot.

2008-09-11 @ 11:08:12
URL: http://themarilyngirl.blogg.se/
Postat av: Anja

Patte ditt jävla pucko! Jag har precis som Mika råkat ut för ett flertal sexuella ofredanden i kollektivtrafiken och nej, jag har inte direkt försökt mysa mig nära inpå alkisarna. Tro mig de hittar en ändå. Men tack för att du stödjer teorin om att det är nåt seriöst knas med det manliga släktet.

Mvh Anja

2008-09-11 @ 13:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0