Lägesrapport: januari

Detta har hänt.

Utseendet:
Nagelförlängning, fejkad solbränna. Lite väl risigt hår, halvtaskig hy. Har äntligen efter många års strävan en riktig dröm-kropp. Jag är faktiskt skitsnygg. Saker och ting sitter där det ska. Äntligen.

Psyket:
Sönderstressad. Jobbar, tränar, jobbar, tränar. Äter och sover när jag får tid över.

Kosthållning:
En perfekt balans mellan tonfisk, grönsaker och rött råris- och cookie-dough glass från Ben&Jerry's! Kämpar dock ständigt för att inte tappa greppet. Kämpar varje dag och tvingar i mig mat. Det är tungt men jag lyckas verkligen. Vissa perioder kommer alltid vara tuffa, det får jag ta. 

Jobb:
Höga krav och mycket stress. Samtidigt så sjukt roligt och stimulerande. För en gångs skull i mitt liv är jag på rätt plats vid rätt tillfälle.

Privatliv:
Privatliv? Jag träffade Ais i fredags, thats it ungefär. Resten av mina vänner minns nog inte vad jag heter. Snälla, glöm inte bort mig, jag kommer tillbaka i februari!

Sex:
Sex? Vad är det? Jag förstår inte frågan.

Kommentarer
Postat av: anja

Skulle vi glömma dig? Sällan!

2009-01-27 @ 23:39:47
Postat av: Dea

Jag har inte heller glömt dig ska du veta

2009-01-28 @ 10:31:40
Postat av: Hasse

Nils?

2009-01-31 @ 15:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0